Katarzyna Pieńko Jamuła

Leczenie lęku Leczenie depresji O mnie
Przewiń

Leczenie lęku z psychoterapeutą Wrocław

Każde zdarzenie w naszym życiu odgrywa w nim jakąś rolę. Wiele z nich wyposaża nas w cenne doświadczenia, zaś niektóre przyczyniają się do powstawania lęków. Wielu osobom w codziennym życiu towarzyszą jakieś lęki. Jest to naturalny stan emocjonalny. Natomiast problemem stają się wtedy, kiedy zaczynają dezorganizować ich życie i uniemożliwiają normalne funkcjonowanie. Leczenie lęku jest możliwe dzięki psychoterapii, a jej kształt jest zależny od nasilenia lęku, jego objawów i przyczyn.

Wybierz życie bez lęku

Zaburzenia lękowe przynoszą różne objawy. Czasem są to nawet objawy somatyczne, a pacjenci zgłaszają się z nimi do lekarzy różnych specjalności. Jednak po przeprowadzonych badaniach nie diagnozuje się żadnych nieprawidłowości, a problem fizycznych objawów nadal pozostaje nierozwiązany. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że objawy, których doświadczają mogą mieć swoje źródło w psychice. Jeśli lęki nie pozwalają Ci wykonywać swoich codziennych obowiązków, skontaktuj się z psychoterapeutą, który posiada odpowiednie kompetencje, aby pomóc Ci w tym problemie i przeprowadzić przez skutecznie leczenie lęku.

rozmowa o lękach we Wroclawiu

Zaburzenia lękowe jak i depresyjne mogą utrudniać codzienne funkcjonowanie, a nawet wykonywanie pracy zawodowej.

Psychoterapia ma na celu przywrócenie tej zdolności.

Leczenie lęku - na czym polega?

Psychoterapia daje szansę na wyleczenie lub złagodzenie objawów zaburzeń lękowych. Jest uznawana za skuteczny sposób walki z lękiem. Czasem może zostać wsparta leczeniem farmakologicznym u psychiatry. Niekiedy farmakoterapia jest niezbędna, aby pacjent był w stanie pracować z psychoterapeutą. Częstotliwość sesji psychoterapeutycznych jak i cele psychoterapii są ustalane wspólnie z pacjentem podczas pierwszych spotkań konsultacyjnych.

Jak rozpoznać zaburzenia lękowe?

Pamiętaj, że ostateczna diagnoza należy do psychoterapeuty bądź psychiatry. Jednak jeśli zauważasz u siebie bądź bliskiej Ci osoby takie objawy jak trudności w uspokojeniu się, długo utrzymujące się napięcie czy przeżywanie wspomnień po traumatycznym wydarzeniu, powinieneś zgłosić się do psychoterapeuty, który poprzez wywiad postara się zdobyć pełny obraz choroby. Samodzielnie trudno jednoznacznie stwierdzić na co wskazują objawy, szczególnie w przypadku zaburzeń lękowych, które mogą objawiać się nawet dolegliwościami ze strony układu pokarmowego czy układu krążenia.

zaburzenia lękowe u mężczyzny we Wroclawiu

Podjęcie się leczenia lęku z pełnym zaangażowaniem może załagodzić objawy, a nawet całkowicie je usunąć.

Skontaktuj się z psychoterapeutą i wylecz lęki

telefon: 602-887-708

Mój gabinet psychoterapeutyczny znajduję się aktualnie przy ul. Kazimierza Wielkiego 15/8 (1 piętro) - Wrocław