Katarzyna Pieńko Jamuła

Leczenie lęku Leczenie depresji O mnie
Przewiń

Leczenie depresji Wrocław

Depresja to obecnie najczęściej rozpoznawana choroba psychiczna. Czas leczenia depresji jest zależny od wielu czynników, takich jak m.in. stopień zaawansowania choroby. Depresja wymaga leczenia. Nawet jeżeli po jakimś czasie objawy wyciszą się samoistnie bez psychoterapii powrócą z większym nasileniem. Warto więc rozpocząć leczenie depresji przy jej pierwszych objawach.

Jak wygląda leczenie depresji?

W gabinecie psychoterapii we Wrocławiu możesz rozpocząć pracę z doświadczonym psychoterapeutą. Walka z depresją z towarzyszeniem profesjonalnego psychoterapeuty prowadzi do usunięcia objawów depresji bądź zmniejszenia ich nasilenia. Czas, po którym zostają zauważone efekty jest indywidualny dla każdego pacjenta.

kobieta w depresji u psychoterapeuty

Praca z drugim człowiekiem jest zawsze inna. Nie można ustalić schematu postępowania i stosować go w każdym przypadku. Sytuacja każdej jednostki jest niepowtarzalna i wymaga dostosowania pracy psychoterapeutycznej do wielu czynników osobowych. Leczenie depresji to nierzadko proces trudny, wymagający zaangażowania pacjenta. Jednak wysiłek ten prowadzi do założonych efektów. To, jakie konkretnie cele będą przyświecać pracy pacjenta z psychoterapeutą, zostaje ustalane podczas pierwszych spotkań.

Dlaczego depresja wymaga leczenia?

Depresja jest dla pacjenta dużym obciążeniem, które odgrywa znaczącą rolę w jego życiu. Przyczyny choroby są złożone. Składać się na nie mogą czynniki biologiczne, psychologiczne i społeczne. Psychoterapeuta poznając pacjenta podczas pierwszych spotkań stara się ustalić przyczyny i zaproponować formę pracy psychoterapeutycznej. Pacjenci często przed podjęciem psychoterapii nie widzą istoty swoich problemów. Niejednokrotnie dotarcie do źródła wymaga czasu, cierpliwości i zaangażowania psychoterapeuty, pacjenta, a czasem również jego bliskich osób.

Rozpocznij walkę z depresją

Psychoterapia może być szansą dla Ciebie lub bliskiej Ci osoby. W procesie psychoterapii indywidualnej klient ma możliwość pogłębić swoją samoświadomość i akceptację własnej osoby. Psychoterapia sprawdza się w skutecznej walce z depresją, a także zapobieganiu jej nawrotom. Pomaga stopniowo zdjąć odczuwany przez pacjenta ciężar i odnaleźć siłę do samodzielnego codziennego funkcjonowania.

załamany mężczyzna z depresją u psychoterapeuty

Skontaktuj się z psychoterapeutą leczącym depresję

telefon: 602-887-708

Mój gabinet psychoterapeutyczny znajduję się aktualnie przy ul. Kazimierza Wielkiego 15/8 (1 piętro) - Wrocław